суботу, 28 листопада 2015 р.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати використання ІКТ при вивченні математики. Дуже вдалим в цьому проекті є використання електронних таблиць для побудови графіків. Слабкі учні будуючи графік на папері  у процесі його побудови забувають про мету  - навіщо ми його будуємо; помилки при побудові призводять до помилок у розвязуванні завдання. А з ЕТ ці проблеми зникають. Одночасно діти формують навики роботи з ЕТ (ця тема як раз вивчається на уроках інформатики в 7 класі)
А взагалі, потрібно закінчувати із цим проектом, тому що, як тільки я на уроці в любому класі говорю слово "функція" - мене починає "нести" і весь матеріал, що накопичився в голові стосовно прикладів лінійної функції у нашому житті виплескується.
Взагалі - зробити учнівську презентацію важкувато, оскільки забуваєш, що тобі в цей момент 11-13 років. Я намагалась уявити конкретних учнів і від їх імені працювала.

Немає коментарів:

Дописати коментар