неділю, 29 листопада 2015 р.

1) Більше всьго мене цікавило питання Формуючого оцінювання. Ідея зрозуміла і для мене приваблива. Хотілосяб і в традиційному навчанні використовувати цю технологію, я, думаю, можна для початку  створити блог, де можна здійснювати зворотній звязок і давати учням можливість висловитись, запитати, запропонувати.
2) Корисно було відчути себе в ролі учня - адже цей проект є навчальним  для нас. І я на собі прочувствовала  переваги ІКТ у навчанні;  мені сподобалась побудова курсу, наскільки продумано те, що поступово від модуля до модуля щось удосконалюєшь, додаєш, змінюєш на краще.Поступово приходить розуміння всіх нюансів.  На жаль, пленталася у відстаючих і загубила можливість зворотнього звязку із колегами - але звернусь до них із проханням оцінити.
3) Не задоволена своїми супроводжуючими матеріалами, треба переробити, удосконалити
4) Побачила, що тема "Функції" і "Табл процесор"  в 7 класі вивчаються майже одночасно, гріх цим не скористатись.

Але підготовка та втілення проекту потребують від вчителя значних часових і фізичних зусиль, тому, я думаю, ця технологія застосовується в школах у вигляді "елементів проектної діяльності". При нашому навантаженні на вчителя справжні і якісні проекти це рідкість.

Немає коментарів:

Дописати коментар