середу, 25 листопада 2015 р.

Нарешті завершила Модуль2.
Цей модуль допоміг мені:
1) спланувати власну діяльність під час реалізації проекту, чітко уявляю етапи проекту,  свої дії та діяльність учнів (а що як вони не впораються із запропонованими завданнями? про це буду думать під час виконання модуля 3)
2) проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а самезацікавленість дітей у дослідженні залежностей маж величинами, можливість обрати те завдання яке ім пдобається і головне вмотивованість побудови того чи іншого графіка - не для вчителя, не для виконнання вправи №№, а для того щоб побачити ... зробити висновок)
І в цей момент я згадала, що не розмістила план впровадження проекту - швиденько "бігу" розміщати.

1 коментар:

  1. мені здається, що рефлексії перших двох модулів помінялися місцями це, мабуть, доводить, який тісний зв’язок між елементами проектної діяльності існує насправді.

    ВідповістиВидалити