вівторок, 3 листопада 2015 р.


2004 рік – моє перше знайомство із програмою "Intel. Навчання для майбутнього". Значущим результатом тоді для мене було знайомство із методом проектів та можливостями використання ІКТ не тільки в проектній, а взагалі в освітній діяльності.
2009 рік – розробка проекту в рамках обласного тренингу Веб 2.0 для педагогов. Тоді для мене відкрилась таємниця загадкового словосполучення «Сервіси Веб 2.0»… 
2010 рік – очно-дистанційні курси «Навчання для майбутнього 10″. Справжнім відкриттям був інший погляд на систему оцінювання, нові поняття «стратегії оцінювання», «формуюче оцінювання»…
І ось 2015 рік – і знову Intel в рамках роботи над дисципліною «Проектна діяльність в інформаційно-освітньому середовищі». Чого я чекаю від тренінгу цього разу?
Мій перший проект був масштабним, довгостроковим, піднімав «глобальні проблеми людства», і, оскільки в школі на той час не було Інтернету, не передбачав роботу учнів в мережі. Другий проект був більш конкретний, але теж довготривалий, мав виховну спрямованість і розрахований був на позаурочну роботу. Обидва проекти не були пов’язані із предметом, який я викладаю за фахом і не передбачали опанування навчального матеріалу, роботу на уроці. Третій проект розглядав питання Інтернет-етикету і був розрахований на учнів 10 класу. Оскільки на даний час це питання опрацьовується значно раніше – принаймні у 7 класі, то очевидно, що проект застарів. Тому зараз хотілося б створити проект по конкретній темі з курсу математики, короткотривалий, спрямовувати роботу учнів у проекті і під час уроків, максимально використати можливості інформаційно-комунікаційні технології та Веб 2.0. для реалізації завдань проекту. Задіяти весь клас, створивши можливість працювати кожному учню в рамках своїх можливостей.

1 коментар:

  1. Зверніть увагу, будь ласка, що ми не стільки маємо створити проект (певний, конкретний, один), скільки розглянути (бажано всебічно), яким чином вчитель має готуватися до проведення проектів з учнями, до застосування їх у навчанні.

    ВідповістиВидалити